sleepy

Wooho, sov till tjugo över sju idag. Sjukt nöjd faktiskt. Vaknade i och för sig till och från efter klockan 6, men ändå :) Nu sitter jag här och har precis fixat mig lite frukost. Mumsigt värre, frukost är bäst.

Gårdagen spenderades hemma hos Nea med folket: Fredrik, Alle, Jenny, Erik, Lizze & Oscar. Kollade på
Se upp för dårarna och hade det allmänt trevligt, som vanligt! Filmen var helt okej men verkligen inte så bra som jag trodde och hade hört, inte värd en fyra som MovieZine oväntat har gett den (de som brukar vara sjukt kritiska). Även sis kom bort en liten stund vilket inte hör till vanligheterna, meganice :)

Idag ska jag ha en slappdag, just because I need it. Inget jobb, inga måsten.

Kommentarer
Postat av: camilla

Haha du är också sån som har svårt att sova på morgonen eller? inte så nice.
Låter skönt med slappdag. ´
gillar din blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback