söndag

parlamentet


Slappedagen är halvklar och detta är vad jag har åstadkommit:
- kollat klart på den svenska filmen
Det okända.
- nördat här.
- kollat på Tonårsliv (& den var faktiskt inte särskilt bra fastän det är min favvo Lindsay).
- matat Bella.
- käkat en massa glass (finally - mums!).
- kollat på Vingar av glas.
- pratat lite med sis i telefon.
- lagat en mycket god kycklinggryta till mig, mamms & papps.

Vilket liv, haha, nästan tre filmer på en dag - inte illa! Har hållt mig ifrån glass ett tag nu eftersom det bara får mig att må mer illa än vanligt men idag så var det redan illa efter jordnötterna igår så... Glass i stora lass! Tillsammans med sirap & valnötter såklart. Kan inte bli mer perfekt.

Ikväll blir det ännu mer slappande i soffan: Parlamentet & Mord i sinnet är ju måsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback