swim, bitch, swim!

I eftermiddag har jag varit och simmat på Väggabadet tillsammans med Nea. Riktigt längesedan man gjorde något sånt! Det är aldrig lika trevligt när det inte är frivilligt, som när man tvingades till det i skolan. Förresten är det alltid trevligt att umgås med Nea vad man än hittar på, även om jag hade en ständig oro över alla fötter som var överallt runtomkring mig i vattnet.

Resten av dagen får jag se vad jag hittar på. Tyvärr är jag en massa uppbokad framför tv:n ikväll. Blö. Tycker inte om att vilja se tusen program på en gång. Ikväll är det först Vänner, Idol och tillsist Top Model & Heroes samtidigt.

Förresten: färska dadlar är en drog. Tar jag en kan jag inte sluta. Det är helt obeskrivligt gott. Precis som russin, fast annorlunda ;)

Kommentarer
Postat av: Nea

Sluuuta, inte dadlar också! Varför ska du gilla precis ALLT som jag bara tänker "vadfan ska människorna med det till" när folk köper det! :P

Postat av: emelie

bara för att du inte är öppen för nya, lite mer udda grejer! :P men de måste vara färska, såna där torkade som man köper på julen är inte gott men färska är typ... Guds gåva till människan! ;D

2007-09-26 @ 18:31:41
Postat av: Nea

.. nu har du ätit för mkt jordnötter igen ;)

2007-09-27 @ 16:04:22
URL: http://neasvea.blogg.se
Postat av: emelie

haha, vaa!? Har inte käkat jordnötter sen i måndags, for your information ;D

2007-09-27 @ 16:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback