the new rocky

Missade ju box-passet förra veckan eftersom jag var sjuk med denna veckan fick jag äntligen boxas för första gången sen i våras :D Och jag & Jenny hade lika skoj som vanligt! Har inte blivit så mycket av träning i sommar eftersom man har jobbat så mycket, har mest cyklat fram & tillbaks till jobbet hela tiden. Men det har räckt det också :P

Annars har det inte hänt mycket idag; jobbat, ätit thaimat och kollat på gårdagens Idol & Heroes. Nu håller jag på att kolla på Idol och senare blir det Heroes igen. Tycker, som jag sagt innan, inte om när programmen man vill se ska gå varje dag. Det blir bara jobbigt att följa! Tycker inte om att vara uppbunden vid tv:n...

Kommentarer
Postat av: turbotrollet

Håller med!! Räcker med serier som går 1 grr/veckan, så hinenr man längta lite oxå! :D (Men så blir man istället SKITFÖRBANNAD om det är utbytt mot sport) hehe

Postat av: emelie

haha, jaa! det är bara jobbigt när man måste följa VARJE dag. Och sporten är alltid sjukt dryg när det byts ut ;D

2007-09-14 @ 07:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback