this day

Skulle ha varit min lediga dag idag men så frågade de mig på jobbet igår om jag kunde lära mig kassan lite till idag och visst kunde jag det! Börjar gilla kassan lite mera nu även om jag trivs bättre i charken ;) Efter jobbet gick jag lite ärenden på stan (bl a fixat parfymen jag ska få i födelsedagspresent) innan jag hade bestämt träff med Elin & Lizze. Vi hade lite saker att fixa till en viss fluffig tös och så tog vi en trevlig fika efter det att uppdraget var gjort också :)

Nu ska jag slappa lite, dvs kolla på gårdagens Idol-avsnitt, innan jag ska laga lite middag (idag blir det ett nytt recept: "kryddig kycklingsoppa" - hoppas det blir gott!). Senare ikväll bär det av hem till Alle där det är filmkväll som gäller och läskigt ska det förhoppningsvis bli med Hostel 1 & 2 också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback