Tjejsnack v. 37 - ditt internetliv

Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida?
har haft denna bloggen sedan april förra året.
Vilken/vilka webläsare använder du?

ehm... Explorer, I guess :P
Vilken typ av sidor besöker du oftast, vilka är dina favoriter?

läser mest bloggar (har väl ca 50 dagliga, hehe...) men har även andra sidor som jag är inne på varje dag som t ex Bilddagboken, Tjuvlyssnat, Tasteline, Aftonbladet, Asos & diverse amerikanska sidor med kändisbilder.
Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc?
hotmailen kollar iofs varje dag men det är väl mest en massa tråkig reklam.

Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför?
finns fortfarande kvar på Lunarstorm men jag kan väl inte påstå att jag brukar logga in nuförtiden. Jag ju medlem i Bilddagboken också men annars är det inget, tror jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback