update

Vad har hänt med mig? Klockan är över två och jag har inte bloggat, fy skam Emelie. Men jag har faktiskt en bra ursäkt: jag har jobbat. I och för sig bara till tolv men ändå, jag har faktiskt ett liv också ;) Det gick i alla fall riktigt bra att jobba idag, tiden går så snabbt när det finns så mycket att göra!

Idag skulle jag ha gått en runda med Elin men hon dissar mig för en handbollsmatch så jag får se vad jag hittar på istället. Känner mig rätt trött för tillfället, som alltid, så jag antar att jag kommer somna tidigt ikväll... Fast inte förrän jag tittat på Idol & sådär såklart. Är förövrigt nöjd med att det var Pär som åkte ut igår, ibland så röstar den svenska befolkningen faktiskt som man vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback