zombie

Detta har varit en seg dag... Gjorde klart inventeringen av charkdisken rättså snabbt ändå så var hemma igen vid tolvtiden. Skönt som fasiken. Sen har det inte blivit så mycket mer av dagen för jag känner mig typ levande död. Jag lyckades sova lite och sen har jag kollat på Crank (den är helt sinnessjukt cool), suttit här & pratat i telefon. Och så har jag ätit en massa glass & nötter också. Mycket mumsigt, jag behövde det idag ;P

Ikväll var det egentligen tänkt att jag skulle träffa folket & vara trevlig men så blir det tyvärr inte. Dels så kommer min faster på besök och dels så är jag, som sagt, trött som fasiken. Ska upp klockan fem imorgon för att inventera mera på jobbet så ikväll ska jag sova tidigt. Mycket tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback