Zzz...

Fatta bittert det kändes när klockan ringde imorse (btw: wooow, jag fick vakna av klockan ;D) och klockan stod på 04.45. Usch & fy, det är fasiken omänskligt tidigt. Sen var det inventering som gällde hela förmiddagen, t.o.m. en och en halv timme längre än vad som stod på schemat. Bittert, jao. Först en massa mjukost, kaviar & liknande, sen pasta & ketchup-hyllorna, barnmaten och tillsist godiset. Förstår ni hur otroligt mycket det var att räkna bland godiset? Tror jag räknade till 120 stycken Plopp! Men tiden gick faktiskt rättså snabbt ändå, så det var helt okej :P

Sen har jag slappat en massa och försökt sova men misslyckats. Kollade istället på Mord i sinnet som gick på fyran igår, ett riktigt bra program det faktiskt. Har även pratat i telefon med Nea & Elin som äntligen är hemma från utlandet :D

På schemat mer idag är: laga spaghetti & köttfärsås till mig, mamms & papps och sen ska jag till Lizze för att umgås lite med henne, Elin & Jenny. Trevligt värre med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback