Like a hero

jumo
jump

Var ute & tog lite flumm-bilder innan jag fikade med Elin idag. Hoppa, springa, sparka, piruetter... Man kan har rätt skoj ;D Av alla "hopp-bilder" gillade jag dessa bäst, tyckte de blev häftiga :) Tog rätt många kort så det har tagit en stund att rensa bland alla, så ska fortsätta med det nu tänkte jag. Kanske lägger upp fler senare, annars finnes de säkerligen i Bilddagboken :P

update:
funkar tydligen inte att lägga upp bilderna i Bilddagboken. Bittert värre. Får se om det funkar senare.

Kommentarer
Postat av: Malin (Mikaels flickvän)

Hej Emelie :) Skitbra blogg! Du, jag undrar om jag kan få lösenordet till din bilddagbok? Om du vill kan du väl ge den till Mikael nån dag. Så han kan ge den te mig. Kram

Postat av: emelie

tack :D självklart kan du få det. Kan ge det till Mikael på msn nån dag, eller så kan du ju adda mig själv & få det :)

2008-04-08 @ 18:12:58
Postat av: Malin

Klart jag addar dig :) Tänkte inte på det. kram

2008-04-09 @ 08:53:36
URL: http://www.mahleen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback