Göteborg



och jag HATAR min gamla kamera. it sucks.

Göteborg -08: åkt så mycket på Liseberg att vi inte riktigt visste vart vi skulle ta vägen (Balder 6 ggr bl a!), åkt Uppskjutet till Ted Gärdestad - satellit, en massa interna skämt, lek med Dalahästen som ersatt älskade Rainbow, spelat upp 140 kronor i hopp om att vinna Center, shoppat tills jag hade en nära döden-upplevelse (ett par rosa pumps & en megasöt tröja från Monki bl a), sett en massa söta göteborgare, läst ut två hela böcker (åka bil är trist), väntat på mamma & pappa ett antal timmar utanför Ullared, käkat en massa Burger King, köpt 8 st DVD (men ville ha typ 15, fick prioritera. Blö!), gosat med Tony's geckoödlor... Haft det allmänt bra helt enkelt :) Har dock typ gjort av med 3000 kr dessa tre dagar. Oops.

Kommentarer
Postat av: Jenns

Jag vill ha bilderna!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback