I'm back!



Shoppade i den mysigaste staden, lekte på lekplats, besökte stranden, myste på hotellet. Handlade btw ett jättesött linne, som egentligen var en kjol, och mamma klämdes i hissen! ;D



Åt godaste hotellfrukosten, åkte över till Helsingör, köpte en massa sprit (nu gillar jag Danmark - kan ju köpa vad & hur mycket jag vill UTAN att visa leg!), åt middag i parken och drack drinkar på hotellet.



Var på Tropikariet där de har en massa söta djur som springer vilt omkring! Sen åkte vi vidare till shoppingcentret Väla för att handla ännu mer... Som om det inte var nog? ;)

Anyways så har det varit en mucho trevlig & mysig helg och jag fullkomligt älskar staden Helsingborg. Längtar tills jag ska flytta dit & plugga!

Kommentarer
Postat av: Nea

Underbara bilder! Fatta man saknar det där hotellet :D

Postat av: emelie

eller hur, vi får hänga där när jag flyttat dit ;D haha!

2008-08-18 @ 08:20:50
Postat av: Emilia

För jag flyttar dit den 1 september..wiihooo;D

2008-08-18 @ 21:35:08
URL: http://emiliabilling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback