summer of 08

Satt här & tänkte på vilken fin & rolig sommar jag har haft trots allt...



Grillfest at my place med de trevligaste människorna ever.



Festat så mycket det bara gick under den efterlängtade Östersjöfestivalen.



Varit i Helsingborg med min älskade familj i tre dagar. Mysigt värre!



Åkt så mycket karuseller att jag & Jenny nästan spydde på Liseberg ;D



Varit i London med Elin och älskade staden, trots värsta skoskaven någonsin.



Myst på Öland och underbara Alvaret.



Namngivit min älskade systerdotter & gudbarn.



Festat (lite för mycket) och lyssnat på sjukt bra musik på Ölandroots.



Hälsat på mormor & morfar på Torpet. Just love it.



Myst & pratat med Nea på Sternö medan solen gick ner.



Solat, fotat & njutit på älskade stranden Stenshuvud i Skåne.



Sett de bästa Kapten Röd & Majorerna. SJUKT BRA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilken resume. du har gjort massvis i sommar juh!

2008-08-26 @ 08:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback