be strong


Har jobbat hela dagen & det var förjävligt till en början (känns som om jag har öroninflammation...). Men sista timmen kom det in lite trevligt folk & gjorde kvällen lite mer värd. Man kan verkligen få ett andra intryck av människor & tur är väl det :)

Sen att jag har tänkt en massa idag på allt & ingenting gynnar ju inte någon. Speciellt inte mig. Jag är så sjukt besviken idag, det måste jag erkänna. Att en massa av ens nära vänner som skulle kommit på min inflyttningsfest igår helt plötsligt inte kommer, det är inte okej. Men det är ju tydligen så har jag lärt mig: man kan inte lita på någon. Jag kan för fan inte ens lita på mig själv längre. Agerar på helt andra sätt än vad jag borde för mitt eget bästa. Gå vidare & glöm för i helvete Emelie!

men jag försöker, jag försöker verkligen...

Kommentarer
Postat av: Fräddan

tack för igår! hade AP-kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback