Malmö



Har haft en mycket angenäm vistelse i Malmö med Fia. Så angenäm att jag t.o.m. blev lite sugen på att flytta dit, Malmö är fasiken en fin stad!
Anyways så åkte vi dit för att kolla på musikalen Mamma Mia som för övrigt var hur bra som helst! Har bra platser dessutom så det var värt vartenda öre. Sen passade vi såklart på att shoppa & bo på hotell också. Hotellfrukost är fan något av det bästa som finns! ;D Att jag "råkade" shoppa på tok för mycket hör kanske inte hit? Men jag tänkte som så att det var min sista dag att låta tusenlapparna flyga innan det är dags att bli snåljude. Så pengarna fick flyga till höger & vänster!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Malmö är bäst:D

Postat av: Fia

En otroligt underbar trip :) Och du var helt galen i shopping :)

2008-12-04 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback