bokmal?

Harry Potter

Jag är likadan med böcker som med filmer. Tycker jag en bok eller film är bra kan jag läsa/se den hur många gånger som helst. Som Harry Potter t ex, nu har jag precis läst ut hela serien för 10 000:e gången. Typ. Nu vet jag inte vad jag ska läsa för jag måste alltid läsa nåt innan jag ska sova, för annars somnar jag aldrig. Men det får väl bli nån gammal favorit som vanligt ikväll antar jag, kanske inte Harry igen dock lite mer fantasi ska jag försöka ha ;)

Nån som har nåt tips på nån bok som är bra, som jag förhoppningsvis inte läst, så jag inte bara läser samma böcker om & om igen? ;P

Kommentarer
Postat av: Yingying

Du är inte ensam.
Jag köade 33 timmar för Harry Potter and the Deathly Hallows i somras!

Postat av: Emma

Har du läst böckerna av Dave Pelzer?
Pojken som kallades Det, Pojken som inte fanns, Pojken som överlevde...?

2008-02-07 @ 23:46:21
URL: http://rocki.blogg.se
Postat av: Jonna

ha en bra dag:)!

2008-02-08 @ 08:32:37
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Emma

Ja, Pelzers böcker är bra. Jag tycker om självbiografier, man blir mer gripen av det på nåt sätt, fast är ju för att det hänt på riktigt. :)

En annan bok som är bra är "Hon går genom tavlan ut ur bilden" av Johanna Nilsson. Hon har också skrivit en annan som är bra, "Konsten att vara Ela". Båda dessa är relativt lättlästa, men de är himla bra ändå. :)

2008-02-08 @ 09:22:53
URL: http://rocki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback