finally!

tarzantarzan

Ni som känner mig vet att jag har letat efter disneyfilmen Tarzan i flera år men aldrig hittat den. Jag beställde den för ett par månader sedan från min filmklubb & var
överlycklig, men sen fick jag bara ett brev hem om att jag tyvärr inte kunde få den för den hade utgått eller nåt sånt skit. Men nu, tack vare en mycket snäll person vid namn Alle, så har jag den äntligen i mina ägor. Fick den alltså genom en annons på Blocket för 120 kronor och fick den på posten idag :D

Kommentarer
Postat av: turbotrollet

På Tradera finns det flera stycken och har funnits hela tiden. :)

Postat av: turbotrollet

Utvecklar lite:
Har själv varit på jakt efter filmen då den gick ut för ett tag sedan.
Tänkte köpa den från Discshop när de hade 2-3 kvar, men hann inte.

Sedan dess har jag slökollat lite på Tradera, varit väldigt aktiv de senaste 2 veckorna för att hitta ett bra pris.

och nu slog jag till! :D

Hittade en ny, inplastad (svensk utgåva) för 135 (köp nu-pris) där portot ingick (annars 22.-)

Det är ett bra pris på en Disneyfilm som utgått! ;)

2008-02-20 @ 14:08:29
URL: http://turbotrollet.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback