Ingen vanlig dag?

heart

Ett bi har surrat i mitt öra att det är Alla hjärtans dag idag men jag har ju ingen söt pojk att mysa med så varför bry sig då ;) Jag har i alla fall fullt upp hela dagen idag: apoteket & hämta min medicin, ärende på banken, köpa blommor till mormor & sen hem till henne för att fira att hon fyller år idag, hem igen för att ha telefontid med läkaren och sen börjar jag jobba kl 17-22.15. Wooho...

Gårdagen på jobbet gick rätt snabbt trots att jag satt i kassan alla 9 timmar (förutom rasterna då ;D). I vanliga fall är man uppe & plockar lite varor också lite omvartannat. Men jag trivdes rätt bra faktiskt, ett par sötisar kom & handlade så jag var nöjd ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

du får väl ägna lite extra tid och kärlek till dem du tycker om, behöver ju inte vara en kille :)

Postat av: Madeleine

Kram på alla hjärtans-dag! :)

2008-02-14 @ 11:24:48
URL: http://madeleinejanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback