new stuff

tändareshoes

Jag har förresten shoppat lite idag, hade en halvtimme i mitt liv över så passade på att gå inom ett par affärer i vår tråkiga stad. För det första och bästa ett par skor som var mucho, mucho välbehövligt. Från Björn Borg för 600 kronor, och snygga är de med! Och så köpte jag en tändare också, som jag råkade hitta när jag skulle ha kontantkort till mobilen. Nej, jag röker inte och använder i princip aldrig en tändare men det var ju Betty Boop. Var ju bara tvungen helt enkelt ;)

Kommentarer
Postat av: Nea

SHIT vad snygga skorna var! Sluta frestas hela tiden! :P

Postat av: Jennie

ha en fin kväll!

2008-02-18 @ 21:04:42
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: emelie

Nea: tackar, jag är mucho nöjd ska tilläggas ;)

2008-02-19 @ 12:47:42
Postat av: Rwan

Ååhh, skorna var verkligen snygga!!

2008-02-19 @ 12:55:30
Postat av: emelie

Rwan: tack :D själv älskar jag dom ;)

2008-02-19 @ 15:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback