sleep tight


Jäklar vad jag har bloggat ikväll! Är alldeles för speedad för att kunna sova... Brukar bli så när jag jobbar kväll, sist låg jag & vred mig i sängen i flera timmar. Då kan jag hellre sitta här & fördriva tiden. Dagen på jobbet har i alla fall varit helt okej, eller den var det fram tills sjutiden då den blev bra mycket bättre. Älskar när vissa kunder bara kommer in & lyser upp resten av min kväll.

Skulle kunna skriva hur mycket som helst ikväll men kanske borde försöka sova nu? Imorgon blir det nog ingen update alls förresten, jobbar hela jävla dagen. Wooho.

Kommentarer
Postat av: Andreas Springare

hahaha, ja jag kom in då jag med "smått" förvirrad hahaha, vet inte om du märkte vem jag va ;)... fast slutade inte där xD hahah skämde ut mig på siesta och vägen där imellan oxå :P

--

2008-02-29 @ 01:33:25
Postat av: Erica,

Svar: =)

Jag gillar att det är ränder på både tröjan och staketet bakom :)

Postat av: emelie

Andreas: ja, jag kanske vet vem du är nu... Men nästa gång får du säga till så jag vet :P

2008-03-01 @ 10:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback