sunday

nachos

Har inte hänt så mycket idag, har mest känts som om man går & väntar på att få börja jobba. Segt. Men jag har i alla fall hunnits kolla på två (!) filmer,
Juno och The bucket list, som var bra båda två och käkat en massa nachos till det. Mumsigt & trevligt värre ;) Ska göra mig iordning för jobbet nu och jag hoppas verkligen att någon rolig människa kommer in & lyser upp denna dryga söndag ;P

Förresten: lutar än en gång åt att tatuera mig. Denna fredag? Om jag vågar & kan bestämma mig dvs. Svårt val det där. Men som folk påstår: man lever bara en gång!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det känns verkligen ingenting, såå uppförstorat att det skulle göra ont med tatuering. Kan förstå att det gör ont om man gör en väldigt stor men jag har en medel och den var pice of cace!

Då gör det mycket ondare att borra i tänderna eller pierca sig.

Do it!

2008-02-03 @ 17:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback