Tjejsnack v. 7 - äta ute

mat

Hur ofta äter du mat ute?

inte så ofta nu för tiden, hade en period i höstas då jag åt thaimat flera gånger i veckan. Men nu blir det väl mer nån lunch då & då.
Vad/vart äter du då helst?
thaimat, no doubt about it! Min favorit ser ni ovan - thailändsk fläsksallad :D

Vad har du på din favoritpizza?

ätit pizza ute en gång så kan tyvärr inte säga så mycket om saken. Tyckte inte att det var så överdrivet gott heller för den delen, men så var det ju utan ost också.
Provar du ofta nya ställen/maträtter, varför/varför inte?
inte ofta nya matstället men ofta nya maträtter, fast hemma då förstås.

Går du ofta på café och fikar, vad?
inte så ofta som jag hade velat tyvärr, det är trevligt som fasiken! Och jag dricker oftast bara te, tål inte så mycket så brukar nöja mig med det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback