ännu en bild

jump

Idag så är jag ledig, rätt skönt faktiskt, eftersom det är jobb som gäller fredag & lördag. Vet inte riktigt vad jag ska göra av den här dagen dock, får se vad som sker helt enkelt. Tänkte börja med att gå en runda i alla fall och i eftermiddag ska jag på något så spännande som akupunktur. Scary.  

Och förresten så har jag börjat kolla en massa på Dr Phil. Jag har absolut ingen aning varför men det finns hur många avsnitt att kolla på på Youtube som helst! Han är faktiskt ganska underhållande trots allt, men jag börjar känns mig lite nördig ;P

Kommentarer
Postat av: Erik

Vad är det för roligt du har köpt? Funkar den bra? Man kan göra mycket kul med en fjärr till kameran:P

2008-01-18 @ 18:04:22
Postat av: emelie

den är megarolig! :D har inte riktigt haft tid att göra så mycket än, men ändå. Kostade bara 209 kronor!

2008-01-18 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback