back on track?

ice

Ju längre tid man är borta från bloggvärlden och allt därtill ju svårare är det att komma tillbaka på rätt spår igen. Inspiration & allt känns helt tomt och man vet inte vad man ska börja. Men vet ni vad? Idag är jag ledig. Ja, ledig. Herregud, det känns som evigheter sedan! Så det kan hända att det blir en del bloggande, be prepared ;)

Tänkte njuta av denna lediga dag så mycket som möjligt, dvs inte göra ett jävla skit eller bara göra precis vad jag känner för. Inga måsten. Nice. Började dagen med att träna och kolla på
1408, som jag hade förväntat mig mycket mer av. Tyckte inte den var bra alls och läskig var den inte heller. Bittert värre.

Och förresten: nu är det snö här också. Kan det inte komma till jul behöver det inte komma alls. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Fräddie

sa ju att 1408 var överskattad. Tyvärr. Hade skyhöga förväntningar efter att jag sett trailern!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback