jobb & party

valnötter

Stress, stress, stress. Först på jobbet såklart (sjukt mycket kunder idag, pööh) och så fortsätter det när man kommer hem. Men nu har jag i alla fall duschat och fått dit 2 av mina 3 lager mascara så nu är jag lite lugn igen ;) Ikväll blir det nämligen oväntat, men dock förhoppningsvis trevligt, party! En 20-årsfest för ett par som gick i parallellklass i gymnasiet. Har noll koll på vad det är för folk där men det är lite det som är skoj :D

Sitter & mumsar på valnötter just nu, äter det typ dygnet runt känns det som. Haha, har blivit lite beroende... Men jag ser det som medicin för jag läste i en tidning att det var bra för sömnen och det är ju något jag behöver bättra på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback