regn hos mig


Det regnar, regnar & regnar... Tar det inte slut snart? Jag som ville ut & gå, eller i alla fall ha möjligtheten till det, men det verkar ju omöjligt för tillfället. Istället har jag legat i soffan och kollat på Malcolm in the middle & Scrubs. Rätt trevligt tidsfördriv ändå ;P

Idag tänkte jag faktiskt hälsa på på trampolinträningen - evigheter sedan jag hoppade! :D Jobbar oftast lördagar så har inte kunnat hälsa på men idag ska jag ta tillfället i akt. Sen ikväll blir det utgång ändå, lycklig över det jao. Var nära att det inte blev av men det löste sig, som tur är ;)

Kommentarer
Postat av: Milla

Å tack vad gulligt skrivet =) Fina bilder på regndroparna, ser mysigt uta att sitta inne o fota ist för att vara är ute i regnet!

Postat av: Jennie

usch för regnet :(

2008-01-26 @ 18:55:13
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback