tröttare än tröttast

nyår

Är man trött idag kanske? En aning kanske ;) Somnade relativt väldigt mycket sent igår och var uppe åtta igen för att hinna till jobbet i tid. Drygt som fasiken med andra ord. Har haft en del skojiga kunder idag också, bl a en stackars kille som inte hade pengar till bussen hem & hade sovit vid stationen, haha ;D

När jag äntligen kommit hem från jobbet igen så kollade jag på I Am Legend med mamma & pappa. Åt lite jordnötter också, såklart. Jag är nog den största konsumenten av jordnötter i hela världen. Även om min mage inte gillar dom så är det värt det för stunden, oftast i alla fall ;P

Ikväll ska jag sova tidigt. Mucho tidigt. För imorgon ska jag upp redan innan kl fem för att inventera på jobbet i sex timmar, sen ha "rast" i två timmar för att sedan jobba i fem timmar till. Joy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback