we will remember you

heath ledger

Jag finner nästan inte ord. Det är så tragiskt & oväntat att jag inte vet vad jag ska säga. Heath Ledger är död, endast 28 år gammal. Läser alltid
Aftonbladet det första jag gör på morgonen och det som möter mig är det här. Herregud, hur kan sådant hända? Känns otroligt overkligt.

Han var en av mina favoriter bland de manliga skådespelarna som finns där ute. Med filmer som Lords of dogtown, 10 orsaker att hata dig & Brokeback Mountain kunde man ju inte göra annat än att älska honom.

Att någon man aldrig träffat kan beröra en så pass mycket är ofattbart.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är fan inte sant. Så tragiskt :( han va en av mina absoluta favoriter!

Postat av: Jessica

Så sant. Älskar hans filmer. Han hade stor talang. R.I.P. Heath

2008-01-23 @ 12:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback