yesterday

hello kittyjag & elin

1. gårdagens klädsel 2. jag & Elin på förfest a long time ago.

Gårdagen blev över förväntan. Klockan sju satt jag fortfarande hemma och väntande på att sis skulle höra av sig. Men orkade inte vänta mer så jag följde med Elin & Cassa till Patricia & Sara där vi kollade lite film istället. Trevligt värre! :)

En mycket negativ grej med att jobba på Hemköp & att jobba mycket är att man aldrig få ha sina vanliga kläder på sig. Måste ju ha Hemköp-tröjan när jag jobbar och man klär ju inte precis upp sig när man ska cykla till jobbet... Så vilket yrke jag än ska ha senare i livet så ska det i alla fall innebära att jag får ha på mig vad jag vill! Var lite glad när jag kunde ha min söta Hello Kitty-tröja på mig igår ju ;)

Kommentarer
Postat av: elin

haha, prova o ha "hygienkläder" som det heter 8 timmar om dagen då; vita byxor, vit t-shirt, stålhätteskor o så en margarintantsmössa på det! (allt är självklart smutsigt som attan o det går inte att få bort i tvätten) jag är SNYGG på jobbet alltså :P o tack för igår love

2008-01-06 @ 11:17:18
Postat av: emelie

haha, du är mucho snygg på jobbet med andra ord ;) Det tråkiga är bara att man inte använder "vardagskläderna" så mycket, tråkigt värre! & tack själv, trevligt att ses lite :)

2008-01-06 @ 14:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback