Östersjöfestivalen


Onsdagen: förfest hos Jojje med Martin och andra nya & mucho trevliga människor. Sen dansades det natten lång, träffade på Magnus Uggla och sen lite efterfest hos Jessica. Sjukt skoj kväll!

Torsdagen: vinfest på en av mina jobbarkompisars gård. Mycket folk, mycket vin och mycket trevligt!


Fredagen: jobbade tyvärr till halv 9 och började halv 8 dagen efter... Gick ut såklart men fick vara nykter, det var dock trevligt i alla fall! Hängde med lite random folk :)

Lördagen: förfest hos Alle med en massa trevliga människor och sen dansade jag & Nea på Open Air resten av kvällen. Bra skydd från regnet där ;) Tillsist fick jag min vilja igenom och vi gick därifrån och tur var väl det för då fick Nea reda på att hennes älskling Idol-Ola befann sig ute på piren. Kaos I say! Fick springa bort där med en Nea som var allt annat än lugn. Hon fick träffa Ola i alla fall, han var trevlig och hon grät. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback