sickness


Vilken kaosisk dag. Först försov jag mig bigtime! Har stängt av väckarklockan i sömnen och vaknade inte förrän vid kvart över tio av att chefen ringde. Oops. Så fick jag skynda mig allt jag kunde till jobbet och jobba några timmar. Sen har jag spenderat typ 1 ½ timme på sjukhuset. Gick dit för nån konstig grej på ryggen och kom ut med halsfluss. Jaha? Visst har jag
haft ont i halsen & sådär men halsfluss var väl till att överdriva. SÅ ont har jag fasiken inte haft. Men men. Har fått lite random tabletter att ta & de kommer väl förhoppningsvis hjälpa mot både och :P

Nu är jag i alla fall hemma igen. Skönt som fasiken. Tänkte äta lite, mysa lite på avstånd med Tea som är här och sen kommer Elin & då blir det London-prat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback