ditto

Teajennifer

Dagen har varit mycket bra & den väl lär bara bli bättre! Först jobb dock och efter det så fick jag en otrolig saknad efter Tea (inte träffat henne på en vecka - katastrof!) så körde snabbt bort till mormor & morfar där sis & Tea befann sig för att få mysa en liten stund. Och hon verkade gilla
gosedjuret jag köpte igår också :) Efter det så åkte jag tillbaka till stan för att möta Jennifer för att fika. Och det var lika trevligt som sist, inser verkligen hur mycket jag saknat henne. Underbara människa!

Nu har gjort mig iordning & ätit lite granna. Gårdagen kändes lång och likaså denna dagen, även jag har varit sysselsatt hela dagen & haft mycket trevligt. Vill bara att det ska bli kväll nu.

Kommentarer
Postat av: N a d i n e

Vilken jättesöt liten systerdotter(?) du har!! :)

Postat av: Emilia

Emelie ;D du som är från storstaden Karlshamn, du vet inget roligt som händer imorgon? sugen på att gå på fest..

2008-03-13 @ 10:31:42
URL: http://emiliabilling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback