pretty nice day

hemköpme

Trots att jag fått otroligt lite sömn de senaste dagarna har jag ändå sjukt mycket energi. Vill mest hoppa runt, men försöker tygla mig ;) Måste prata av mig med någon. Snarast. Ring tillbaks till mig fuckfaces!

Idag blir det tyvärr jobb. Kändes helt okej först men omständigheterna ändras & nu känns det inte fullt lika roligt längre. Så att säga. Men det är en dag imorgon också... Börjar inte jobba förrän klockan fyra dock så jag har ett par timmar till att slappa på :D

Kommentarer
Postat av: elin

förlåt! tänkte inte på att du jobbade:S men vi ses imon babe!:) puss

2008-03-09 @ 17:29:53
Postat av: Ursula

Har sovit hela dagen, kom hem vid 5 imorse haha :D var fylle chaffis!

Postat av: Emelie

Wow vilket härligt hår du har :D Är det riktiga lockar?

2008-03-09 @ 22:01:27
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback