shopping



1. Betty Boop-prydnadssak 2. silvriga pumps 3. gosedjur till Tea ;D
4. bh & 3 trosor 5. öronhängen, lotion & nagellack 6. tröja, skärp & jeans.

Nu är jag finally hemma igen efter att ha varit borta hela dagen. Åkte till Växjö med pappa efter jobbet för att shoppa lite, aldrig fel ;) Blev en hel del köpt men dock inte det jag skulle ha. Såklart, haha. Behövde lite vanliga vardagskläder men hittade tyvärr inget sånt alls. Däremot hittade jag ett par svarta jeans från Denim Birds som jag var i stort behov av. Anyways: jag är mucho nöjd med dagens köp i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha vad sött Teas gosedjur var. Och angående bild nr 4 har jag ingen kommentar ;D

Postat av: emelie

haha, tack tyckte den var skitcool ;D och förresten så får du kommentera nr 4 hur mkt du vill, hittade inte det jag ville ;D

2008-03-12 @ 06:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback