like a shadow

ego

Hade en efterlängtad sovmorgon idag. Efter att ha varit uppe tidigt varje dag hela veckan var det sjukt nice att sova ut :D Sen har jag tränat, kollat på Sex & the city, ätit frukost & duschat. Pretty nice. Nu ska jag väl snart göra mig iordning för att ta mig in till stan innan jag börjar jobba.

Förresten så har jag kommit in i en Terra Naomi-period igen. För typ ett år sedan lyssnade jag nästan sönder ett flertal av hennes låtar & nu är jag fast igen. Up here, The vicodin song, I'm happy, Say it's possible & Close to your head - de är helt underbara.

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Och veeem ska du tacka för att att han inbringade dig i Terras förlovade land? :P

Postat av: emelie

haha, jaa. TACK Fredrik ;)

2008-05-16 @ 07:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback