no music, no life

Fast först kan ni få en lista på vad som bl a går nonstop hos mig just nu:
Takida - curly sue
Elton John - tiny dancer
Avril Lavigne - keep holding on
Terra Naomi - up here, close to your head, I'm happy, say it's possible & the vicodin song
Oh Laura - release me
Maria Mena - just a little bit, shadow, lose control & a few small bruises 
Pat Benatar - hit me with your best shot
Aswad - don't turn around
Superchick - courage

Musik är så mycket mer än en bra låt. Musik är en känsla.

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag vet inte hur länge jag har letat efter artist och låttitel på takida-curly sue. har hört den på radion i en halv evighet utan att veta. Tack! =)

Postat av: emelie

den är heeelt underbar :)

2008-05-21 @ 11:34:12
Postat av: Jenny

japp I know. Därför jag blev lite omotiverat glad såhär på morgonkvisten ;D

2008-05-21 @ 11:45:08
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Emilia

Visst gör dom :D Är också på vilket det än blir, så länge man får komma bort!

2008-05-21 @ 15:29:46
URL: http://emiliabilling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback