gammal kärlek rostar aldrig



Fan alltså, min kärlek till skor börjar bli jobbig. Hittade ett par Fred Perry-skor idag som både var sjukt snygga och hur sköna som helst. Det är inte lätt att spara när man blir kär... Men jag la undan dom i alla fall, ska tänka på det tills på fredag ;)

Alla ni som umgicks med mig i början på gymnasiet vet vilken bid deal de här skorna ovan var för mig. Jag hittade de på internet, tjatade om dom & sparade i månader. Och tillslut var de mina, bara mina. Det var ren & skär lycka det! Nu är de väl använda & alldeles gråa men jag älskar dom ändå, för de är kärlek för mig.

Kommentarer
Postat av: Karin

oh snygga:)

Postat av: Catrine

Haha!

2008-11-27 @ 12:02:01
URL: http://catrineolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback