it's been a long day


Catrine is sad och jag vägrar vara med som oxgroda...
 & måste färga håret igen, jag vet ELIN ;D

Oops, sorry för dålig uppdatering fokes men ibland är det inte lätt, speciellt inte när det är svårt. Fikade som sagt med Jennifer ett par trevliga timmar, sen åkte jag hem & tänkte fixa lite grejer men istället somnade jag på soffan och vaknade lite förvirrat när mamma kom hem från jobbet. Not so good.

Och ikväll har jag varit hos Catrine & kollat på Armageddon :) Hon lipade som ett litet barn utan lördagsgodis och jag grät bara inombords (va fan ska krävas för att jag ska gråta ffs?). Trevligt var i alla fall, som vanligt med denna tös. Snart blir det sängen & lite That 70's show. Min vanliga nattrutin ;D

Kommentarer
Postat av: Catrine

Haha (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback