the bright side of life


Har jobbat ett antal timmar och har därmed haft en hel del tid till att tänka. På livet i allmänhet men främst på gårdagskvällen och hur mycket den faktiskt gynnade mig. Jag fick en riktigt bra fylla, dansade & var allmänt glad, fick komplimanger för min näsa (fråga mig inte varför, hahaha...), blev bjuden på dricka, åkte med min favvo-taxichaffis, träffade en massa bästiga människor ute, hade många bra & givande (?) samtal...
En sjukt lyckad utekväll för min del med andra ord! För även om jag också var sjukt arg & irriterad på vissa saker igår så ska man tänka positivt, så det så :D

men fråga inte vad jag gör på kortet, för jag har ingen aning!

Kommentarer
Postat av: maja

haha, emelie, vad fan gör du egentligen ?:p var bar tungen o fråga. =)

2008-11-17 @ 17:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback