fem ovanor

Jag hittade en utmaning i något gammalt arkiv nånstans som jag tänkte göra:

Du ska skriva upp fem (konstiga) ovanor du har och sedan utmana andra bloggare att göra detsamma. De skall även bifoga de här korta reglerna i ett meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka du utmanar.

1. kollar alltid så att spisen inte är på typ 3 ggr innan jag går hemifrån.
2. biter mig i läppen när jag har tråkigt eller tänker (som Nea brukar irritera sig på ;P).
3. ”räknar” ord, som ni
vet.
4. knäcker fingrarna & ryggen (alltför ofta enligt vissa personer).
5. har i princip alltid strumpor på mig, undantag när jag badar & duschar.

Jag utmanar de som vill & orkar av de jag känner. It's up to you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback