babbel

Det enda som behövs sägas om hur mitt humör är idag: 05.28.
skjut mig.

Har ändå gjort väldigt lite idag för att ha varit vaken så länge. Har slappat en massa i soffan, kollat på Monsters Inc och en massa That 70's show-avsnitt, gått en liten runda, nördat här, pratat i telefon (med Nea, Elin, mamma & mormor), lekt med Bella och bakat
den här kakan. Den blev mumsig och jag har ätit för mycket för mitt eget bästa under hela dagen. Haha... Mätt? Japps!

Vill njuta av min första helt lediga dag på hela veckan men känner mig mest död. Ska nog sova tidigt ikväll tror jag, mitt huvud känns typ som bly. Är sugen på att springa en runda för det är perfekt väder för det, enligt mig, men jag skulle tyvärr aldrig orka. Blö. Men det är en dag imorgon också! :)

Kommentarer
Postat av: Tora

varför är man alltid som tröttast när man är ledig? det suger...

Postat av: vitriol

ja men du har ju snygga skor iallafall..

2007-08-20 @ 01:43:17
Postat av: emelie

Tora: eller hur. Riktigt bittert!
Vitriol: huh? :P

2007-08-20 @ 08:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback