har inget annat för mig...

Vad åt du senast? frukost: fil & müsli.
Vad ska du göra i dag? jobba hela långa dagen.
Vilka är dina favoritskor? mina svarta pumps.
Använder du lypsyl? ibland.
Vem är läskig? Runar Söörgard.
Vem är snygg? Adam Brody.
När drack du alkohol senast? i lördags.
När klippte du dig senast? längesen... Ska beställa tid så snart som möjligt.  
Är du arg ofta? kan jag inte påstå. Inte så att andra ser det åtminstone.
Saker du måste tänka på? jag är en tänkare. Jag tänker på allt.
Fest eller slappa? beror på humör, men är det fest så är jag inte den som säger nej ;)
Intar du alkohol? sometimes ;P
Vilket lov är det bästa? sommar & jullov. Beror på hur man ser på det. Sommaren är ju bäst men julen är ju också helt underbar.
Vad gör du på lördagskvällarna? partajar eller slappar med trevliga människor.
Vilken låt lyssnade du senast på? Default - all she wrote.
Person du tycker gör god mat: jag själv ;D Haha... 
Vad har du på dig idag? jobbkläder: svarta jeans & hemköpatröja. hrmpf. 
Senast film på bio? Harry Potter & fenixordern.
Senast lästa bok? Babbeldrottningen, som jag lånade av Lizze.
Skriver du dagbok? bloggar bara. På ett eller annat sätt.
Gillar du att fotografera? absolut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback