tjo tjim

Vill gärna gnälla ännu mera idag men ska bespara er det ;) Det gick i alla fall rättså bra att jobba idag även om jag fick ta mig en ordentlig vilopaus på soffan i fikarummet på lunchen, hehe. Är dock sinnessjukt trött nu och det känns som om jag kan somna närsomhelst... Det kan jag däremot inte för jag vill se Scary Movie 3 som går på femman klockan fem i tio ikväll, tror dock inte att jag kommer lyckas hålla mig vaken hela filmen men jag ska försöka. Haha. Först ska jag kolla på "Du är vad du äter" och msn:a lite.

Sen är jag väl tvungen att "förklara mig" för er som kanske missuppfattade mig i mitt inlägg där jag tipsade om sallad. Jag äter alltså inte sallad till lunch och middag varenda dag utan ibland när jag inte orkar fixa annat. Oftast har jag med mig den mat som vi ätit dagen innan. Och så var det med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback