Året 2007

Gjorde en lista över 2006 förra året så varför inte sammanfatta året denna gången också? Men har inte tid imorgon så gör den idag istället ;)

Plats: Hemköp. Haha, det har känts så i alla fall!  
Resa: Rhodos med Jenny, Lizze & Sofie :D
Husdjur: Bella.
Låt: Kapten röd - trasig, för mig personligen. Men andra låtar som jag kommer relatera till året är Rihanna - umbrella, Pussycat Dolls - wait a minute & Timbaland, Nelly Furtado och Justin Timberlake - give it to me.
Film: Lords of dogtown.
Bok: Underbar & älskad av alla.
Mat: thaisallad.
Kärlek: nötter. Haha!
Upptäckt: egenskaper, hos mig själv & hos andra.
Hatobjekt: Ebba von Sydow delat med Ernst Kirchsteiger.
Arbete: Homebuy.
Fest: balen! No doubt about it.
Kaos: i mitt huvud, va fan vill jag med mitt liv? 
Splittring: klassen, skolan osv. Allt splittras typ när man tar studenten.
Bedrift: gått ner 10 kilo, inte illa om jag får säga det själv! Har ju även tagit körkort & studenten, har faktiskt lyckats rätt bra i år med andra ord ;P 
Beroende: nötter, nötter, nötter.   
Efterlängtade:  studenten, hur många år har man inte väntat? ;D 
Tidsfördriv: musik, fota, film, festa, blogga, jobba...
Fynd: min jacka - kärlek!
Dyraste: kameran, den var inte gratis precis. Efter det balklänningen I guess, den var inte billig inte! Allt kring studenten & balen var mycket pengar... 
Sämsta: illamåendet.
Bästa: att sötaste Tea kom till världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback