jao, en lista

Bara för att jag egentligen borde skriva min vetenskapliga artikel... Men bara inte orkar.

Vilken kanal tycker du bäst om: av 1, 2 & 4? Haha... Fyran!
Har du hånglat med samma kön: hehe, ja... Prag var vilt.

Jessica Alba eller Angelina Jolie: Jessica Alba.

Säger du dicken eller penis: haha, typ inget av det?

Vad har du på dig just nu: pyjamasbyxor & linne (I'm SO hot!).

Gör du slut på msn eller in real life: in real life, finns inget annat alternativ.

Piercing nånstans: öronen.
Vem är du förtjust i: ingen för tillfället, om man menar på det sättet. Annars är jag förtjust i en massa människor, som alla de underbara vännerna bl a.
Är du superduper full eller helt nykter: brukar satsa på lagom! :P  
Andvänder du puder, foundation eller kastanievatten: inget av det, men man kanske borde?  
Vilken butik hittar du alltid nånting i: H&M (nästan iaf, de har en massa stuff).
Är du en klacksko-tjej eller en plattsko-tjej: både och, loves both.
Vem saknar du: farmor.
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp: mina lee-jeans... maybe.
Vilken låt va sommarplågan 2006: troligen Basshunter - boten Anna. haha. 
Bättre ångra nåt man gjort än nåt man inte gjort: riktigt jävla sant!
Skulle du dö för den du älskar: yes, think so.  
Världens bästa uppfinning: internet, mobilen & mp3:n.
Hur lägger du på i telefonen?: pusshej! (beror på vem jag pratar med, men oftast).
Har du någon dålig ovana: en
massa, hahaha.
Skulle du vilja byta liv med någon, och isåfall med vem?: ja, med en massa människor. Would be nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback