blö

Jag är typ död, fortfarande lite light-bakis kanske? ;D Haha, nejdå är bara trött som fasiken. Har hunnit med lite idag ändå:

- jobbat på Hemköp.
- bakat
nallebröd.
- diskat en massa (bara för att jag är så snäll, hihi).
- målat naglarna.
- kollat på Georgia rule.

Har dock inte kollat färdigt på filmen än, har sett halva typ. Min favorit Lindsay Lohan är ju med så har velat se den ett tag och blev megaglad när Fredrik skickade den till mig igår :D Ska kolla klart nu tänkte jag för sen har jag annat att göra: duscha, laga spaghetti & köttfärssås och sen ska jag hälsa på mina kusiner ikväll.

update:
gillade filmen som fasiken, absolut sevärd! :D

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Go Freddie, Go Freddie! ;D

Postat av: emelie

haha, aah faktiskt! ;D

2007-07-09 @ 17:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback