hej & hejdå

Denna morgonen har jag fördrivit tiden med att skriva färdigt geografiarbetet, skriva in recept i böckerna jag köpte igår & såklart suttit lite här. Inget överdrivet spännande med andra ord. Snart ska jag köra hem till mormor & morfar för att klippa deras gräsmatta och sedan äta lunch med dom. Trevligt värre! Inte så ofta man träffar de kära morföräldrarna nu för tiden.

Igår kväll efter jobbet drog jag hem till Fredrik där lite av folket var. Pratade en massa som vanligt, alltid lika trevligt :D Synd att man inte var med hela kvällen och fick vara med & laga mat, men det tar vi en annan gång tycker jag allt.

Ha en trevlig dag & njut av det fina vädret så länge det varar! See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback