utmanad!

ego

Jag har blivit utmanad av
turbotrollet: 7 sanningar om dig själv. Har gjort en liknande tidigare men ska försöka komma på andra grejer ;P Here I go...

1. Jag fullkomligt älskar serien That 70's show och har 11 band med inspelade avsnitt. Kollar på det när man inte har nåt bättre att göra, tröttnar aldrig.
2. Jag har varit glutenallergiker hela tiden och har därför aldrig riktigt förstått mig på grejen med pizza. Så jävla gott kan det inte vara? Har ätit det en gång och tyckte verkligen inte att det var något speciellt, dock utan ost och det är kanske det som är lite grejen... Vem vet.
3. Jag har själv haft 4 stycken ödlor: 2 skäggagamer, 1 blåtungad skink och nu en dabbagam. Eftersom pappa är pälsdjursallergiker har vi alltid haft väldigt många reptiler som husdjur: allt från ormar & ödlor till skumma insekter.
4. Jag har alltid älskat Bob Marley's & Michael Jackson's musik. De är bäst helt enkelt.
5. Jag älskar nötter, alla former av nötter. Det finns inget som jag tycker är godare! Det är bra mycket bättre än både godis & chips. Har nog avvänjt mig av godis för jag är aldrig sugen på det nu för tiden. Bara nötter, det går inte att stå emot.
6. Jag har en noja för mig då jag hela tiden, utan att tänka på det, "räknar ord". Man kan säga att jag räknar hur många "fel" det blir i ett ord. Be mig inte förklara, jag har ett eget system som jag bara inte kan förklara, vet inte hur jag kom på det men det är fast!
7. Jag är grym på att känna igen folk från olika filmer. T ex om man ser en film och känner igen personen från något annat kan jag nästan direkt säga vad det är ifrån. Även om det bara är en totalt meningslös biroll.

(man ska egentligen fortsätta utmana andra, men jag kommer inte på någon ;P)

Kommentarer
Postat av: Victoria

ja osten gör ganska mycket av pizzan :P dock är jag konstig och tycker kanterna är godast :P och där finns det varken ost eller något annat :P haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback