the sweetest thing

1. Teas söta Monki-gosedjur 2. en bil som henne Bodil ;D 3. Tea gäspar.

Tea var om möjligt ännu sötare än sist vi såg henne. Det är helt sinnessjukt. Kunde tyvärr inte få till så mycket bra bilder för vi åkte mest bil och sen tyckte jag & pappa att det var bäst att lämna sis & Kenty själva hemma, så att de fick vila & komma till ro. Men ett par tog jag i alla fall, såklart ;)

Nu har jag precis gjort nötpaj som jag tänkte mumsa på ikväll (den måste typ stå & kallna i timmar innan den ska ätas, blö) och nu ska jag snart laga lite mat till mig, mamma, pappa & Elliott, som vi är barnvakt till. Nice :D

Kommentarer
Postat av: Nina

den där monki-filuren är så söt :)

Postat av: Jenny

Vet inte om du fick mitt sms så upprepar mig för säkerhets skull: Grattis och hälsa Johanna och Kenty jättemkt =)

2007-10-29 @ 18:57:54
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: emelie

Nina: jaa, eller hur :D
Jenny: jag skickade till dig, t.o.m. långt innan du skicakde till mig & skrev att hon fött men du svarade ju inte. Fucki ;)

2007-10-29 @ 20:54:44
Postat av: Jenny

Nähä! =O Har kollat mobilen. Skickade du till gamla numret?

2007-10-29 @ 20:56:47
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: emelie

höhö, troligtvis ;D

2007-10-29 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback