the time of my life



Har suttit här en stund nu och bränt över en massa bilder på cd-skivor om något skulle hända. Vore katastrof om vissa bilder försvann! Som t ex balbilderna. Har kollat igenom alla bilderna från kvällen och jag mår nästan dåligt. Vill uppleva den igen för jag har aldrig haft så roligt i hela mitt liv. Och aldrig igen kommer man vara eller känna sig så fin, eller joo kanske när man gifter i och för sig men i alla fall ;)

(och ja, jag var väl lite ego som bara publicerade bilder jag själv var med på ;D)

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Håller med, jag får typ ångest så fort jag kollar på både student och balbilder! :(

Postat av: Emelie

Ja det är fett underskattat!

2007-10-25 @ 13:48:19
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: emelie

Fräddan: me too, me too... spola tillbaka tiden, tack.

2007-10-25 @ 14:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback